2012年6月16日 星期六

☆★﹋悠閒.舒適.享受の頂級facial體驗~o(≧ω≦)o


好開心收到blogger水水既邀請,有得試做facial,thx呀
今次既試做就係去oasis homme做
就約左上星期五,7點幾去做,放工要即刻趕去銅鑼灣度
雖然趕,不過都無損我興奮既心情

上到去個環境好寧靜,燈光又柔和,係好適合用來做facial/spa既地方

去到reception度講完名後,就帶左入個consult room度填下資料咁
其間仲有杯花茶俾我飲,真係好好service
填完之後,個靚靚consultant --- meko就入來簡單講解下今日會做d咩咁
仲有做個簡單skintest,結果就真係T字位d3角紋唔多好...
之後等多陣有個靚女美容師帶我入房啦


其間經過個休息室,又係超正既環境
有sofa,又有香薰呢d,貫徹relax舒適既環境俾客人

入到房環境俾大家睇下先
首先第一眼見到既就係
.
.
.
.
.
好大張梳妝枱...呀(如果屋企我間房有就好啦)!!!

之後仲有d設施咁
仲好細心咁為來賓預備既紙拖鞋,毛巾,浴泡,同埋褲
換好衫,靚女美容師就入來幫我洗一洗面先
之前佢就係隻手度整d香薰俾我聞一聞舒緩下再開始!!!

一開始就搵熱毛巾包住隻腳,再同我按摩
勁舒服呀,咁大個仔第一次俾人按腳!!!

按完就洗面啦,佢d洗面奶又幾舒服,而且力度好好

洗完開番燈就幫我做修眉,針清,手勢好好,條眉修完好靚
仲有俾佢發現左我太懶,好耐冇deep clean(太慚愧)


之後就deep clean啦,敷上去個mask涼涼地,又有d香薰味,幾舒服
其間就幫我按肩頸,膊頭呢d位,不過小弟我怕吱又怕痕,按緊其間忍唔住笑,真係又失禮晒
接完訓多陣就清左個mask,幫我搽完skincare就走得

走之前係間房自拍下著浴袍樣先
換完衫去到廁所,影下facial後皮膚
真係超白滑,皮膚又冇瑕疵咁,正

換完衫出到去meko就猜番我consultant房再check皮膚,明顯見到好左唔少,又問我覺得點
之後諗住佢會hardsell,點知出奇地冇呀,太好啦!!!
仲好好人又nice咁介紹d朋友仔去做,仲話想join course/查詢可以隨時上去/打俾佢問下,之後就俾左卡片我啦!!!


今次facial係好好既體驗,環境舒適,做facial都有埋咁正既按摩做,都係第一次
而且美容師又靚女,手勢又好,consultant又好人又nice,最緊要唔hardsell.,如果有$$$既我都想上去做
係度都再次多謝水水之邀,先有得做咁正既facial

以下係水水FB個PAGE,請支持下,THX


YahooBlog    
BlogSpot     
TZ           
BL          
WeiBo       

沒有留言:

張貼留言