2012年6月18日 星期一

☆★﹋上半年の豐收文~~~대박!!!~o(≧ω≦)o


好耐冇出過文啦,仲要係敗家/收穫文添!!!
今次既收穫都唔少(因為半年既關係!?)
而今次既最大種類都係skincare類!!!
唔講咁多住啦,要去下相先

首先就有mtm custom blend eye mask
呢個係3月去試完佢eye treat.後敗既,效果ok
入面就有4對啦,仲有就教埋你點用,好細心
篇文我都要遲d先出,sorry咁多位要再耐心等候一陣

之後就有防曬啦
anessa防曬再度回購!!!
佢呢條line防曬好好用,又唔笠,而且防曬效果ok,如戶外活動可以用spf50
不過由於份量同價錢問題,呢隻我只用來搽面,搽身就用下面呢隻
neutrogena防曬!!!
呢隻係小柔大推既,我用過都真係幾爽!!!
會考慮再度回購,第時去玩去沙灘/船P呢d都唔驚曬黑/出斑啦

之後就到bare minerals
個紙袋又幾型
大部份sis都知佢係化妝品牌,不過前排出左skincare系列,小弟當然唔執輸去試下啦
試完之後大愛,仲敗左以下呢2樣
moisturizer + blemish remedy
blemish remedy除左可以遮瑕,更加可以防止瘡瘡生長,岩晒我

陪pansy去biotherm買野,個ba超好人咁,竟然送埋sample俾我用(我咩都冇買)
之後又係到吹韓風既時候啦
之前係CC度買左ETUDE HOUSE既hand mask同foot mask,佢仲送左唔少sample俾我,多謝晒!!!
而個袋都好靚呀
再來就係又係韓國野啦,今次就係---the saem啦
相信好多去過韓國既sis都識呢個牌子,不過我都係代言人關係先識,而代言人就係有"國民妹妹"稱號---IU...!!!
之後就滿載而歸啦
個紙袋都有海洋feel!!!

一齊睇下買左咩啦
就真係超多呀!!!
佢d mask好抵,買10送1...
而買滿$800可以join member,又送左以下gift
之後又送左呢幾樣sample俾我,滿足晒...
skincare呢part完前,俾大家睇下IU限量版精華set有咩先
除左貨size精華+sample size cream,仲有IU限量sticker+簽名,真係大發!!!


講完skincare到makeup啦
早排見coastal scents(cs)有promo,就去左買88色e/s,方便我練/玩妝用
而佢就送埋gel liner,真係好實用
第時玩多d妝,會出相俾大家睇下!!!

仲有就係買左本韓妝書啦
買番來可以學下韓妝點化,仲有增加化妝技巧(冇$$$學化妝,唯有買書自學)


再來就係fashion篇
就買左對紳士鞋啦
隻色又幾好睇

著上腳效果(請無視粗壯小腿)
全身snap(咁襯都幾好睇,不過都係請無視我粗壯既腿)
跟住就有2樣好cute既野
首先有b.duck beach bag
真係好可愛,去沙灘/平時出街都用得

之後有鬆弛熊
多謝好友小柔既送出

跟住就電話都要換衫啦
買左個波點殼襯番我部白雪雪既note...

到最後既音樂篇啦
以下既都係我既本命,就有IU同少女時代
少女時代就敗左佢Ist Japan Tour DVD,同TaeTiSeo(TTS-子組合)既首隻CD
IU就4隻啦,有REAL,LAST FANSTASY,20歲的春天,同進軍日本第1隻碟---Good Day

好期待快D到23日,可以見到IU啦!!!

好似敗左唔少野咁,希望之後會再有$$$敗多d啦...


YahooBlog   
BlogSpot     
TZ           
BL         
WeiBo     

沒有留言:

張貼留言