2011年12月25日 星期日

☆★﹋裝扮靚靚過聖誕@Will Or x'mas seminar~o(≧ω≦)o

係上星期六(12月10日),就去左will or個makeup seminar,好多謝芭比小妹post左係fb度俾我報名...
而今次既地點就係中環威靈頓廣場既canary啦
上到去原來係一間賣衫+一d accessories既鋪頭,唔講真係唔知有間鋪頭係度
而入到去環境都幾型幾modern咁,俾大家睇下先啦



有好多靚衫+accessories,而且價錢都可接受,不過最靚都係個吊燈,閃令令咁,靚!!
仲有俾我地既台鏡
有我最愛既熊仔,真係好想拎番屋企


睇完環境,就到今晚好重要既環節啦
去party就要妝,髮型+衣服match得好先可以明艷照人ma,於是呢3part分別請左唔同既老師出來講解

首先就係由星級化妝師---Will Or來教大家化個靚妝啦
而係化妝前,每人預備左盒e/s俾我地用
隻色又幾靚,而且個眼影捧佢又有2邊添

講完就開始啦,首先就係上base先啦,之後到上fdt,胭脂,e/s 0個d咁
而由於小弟手殘,影好多相都out focus左,sorry,於是post得好少上
will or係幫model化緊時都講解得好詳細,令到我加深左化妝技巧

而幫model化完一邊眼後,就叫我地自己化啦
由於我只係去學野關係就冇化,就影下其他靚女化緊時既情況先

好啦,到化完靚妝後,就到髮型啦,有塊靚面,梗係要有靚頭先顥得更靚啦
而教我地set頭既就係hair stylist - jacky
(我覺得佢有d似某位演員)

set頭過程
而set頭中佢係個袋拎左條金色野出來

原來係幫model駁髮

又駁得幾好睇


好啦,教完化妝set頭後,就選出0個日邊d眼妝化得最靚啦
恭喜晒3位!!!

頒完獎就教埋另一個好重要環節---襯衫啦
去party/出街,冇理由觀音頭掃把佢咁肉酸ma
而教我地襯衫既就係Jacky既助手--Walter啦(著藍恤衫,帶黑頸巾)
佢著得幾型,仲有估唔到佢0個日條褲係女裝

首先睇下model既衣著先啦
model著左多套唔同既衣服+accessories去襯唔同既look,有d look我覺得去街/party2用都得,實用性夠高

而今次見到靚靚blogger---草莓,當然唔少得要合照番張啦
(真係beauty & the beast,小弟太樣衰)

而都送上是日一look
除左外套
著番外套


今次真係學到唔小野,可以幫人化妝著衫都多左d靈感



BL       http://www./home/?268    

沒有留言:

張貼留言