2011年12月7日 星期三

☆★﹋11月の多種類物分享(+感激遇到你)~o(≧ω≦)o

又到11月既收穫文啦!!!
今次就有多d唔同類型ga啦

首先就係skincare+makeup先
就係有小babi俾我試用既mask
fleur's deep clean mask
4款韓國mask
bare minerals粉
好多謝佢呀...


之後到自購既馬油handcream

到野食啦
就有JOLI西梅乾
多謝YANDY俾我試食..,

講完SKINCARE,野食,就到買物啦
首先就係袋既入手啦
講既袋唔係出街揹既,而係化妝袋
來睇睇先啦
就係cosmopolitian送既agnes b化妝袋啦
本野今次雖然賣$68,有d貴,不過都值既,個袋又大又實用,而且又係我愛既波點

之後就係講下鞋啦,好耐冇買鞋啦,對上一次都唔記得幾時,而今次既入手就係---最愛既牌子---adidas啦
.
.
.
.
.
.
呢對鞋都真係有夠靚,不過價錢都仲靚,成$900...
我初初睇中呢對鞋時,冇睇到價錢,以為都係$6xx到,點知咁貴,就放低睇其他鞋
而原來呢對鞋係得朗豪成專賣,其他店係冇,搞到去食一風堂+影燈飾0個日行晒d adidas店都搵唔到
而去到朗豪見咁貴,就去睇其他鞋又行上行落咁周圍睇
其實最後都係想買對平平地算,不過好多謝佢,佢幫我落決定買呢對鞋!!!
都好多謝佢,多謝佢著住boot咁攰都陪我行晒成個尖咀既adidas鋪又陪我行朗豪咁多地方睇鞋
多謝你---W小姐!!!


最後就到近排OK換既TOYSTORY碟啦
我就換左呢2隻
原本諗住只換3眼仔,不過為左你,換埋豬仔HAM!!!
除左碟,仲想換大獎既枝豆公仔俾佢,不過我冇咩抽獎運,抽極唔中!!!


打呢篇時佢去緊台灣實習,好MISS HER呀!!!
希望快d再見到佢啦!!!


BL       http://www./home/?268    


沒有留言:

張貼留言