2011年12月17日 星期六

☆★﹋久違の11月開心食記~o(≧ω≦)o

而家12月啦,就出番11月既食文先啦!!!
上個月就食左2餐好野,分別有太平館同哈根大師Haagen Dazs

首先就講下太平館先啦!!!
0個日就去完VIPET HOTEL玩完貓狗(遲d會出文),之後陪blogger armui同佢bf去完ifc出iphone4s後就去食既
而太平館都係咁大個仔第一次食,久仰大名左好耐,終於有機會試啦
我地就去中環0個間食
門口有d懷舊feel

入到去睇下d環境先啦
都係幾懷舊feel,有舊式香港既風味

再睇下d台上擺設先
之後點完野食送上既餐包
由於0個時太肚餓,所以覺得好好味

而我地就叫左2個set+散叫既瑞士雞翼

首先就係跟set送既湯
龍蝦湯
冇咩龍蝦味

燕窩忌簾湯
睇落好似冇燕窩!?其實
.
.
.
一"筆"落去有少量,唔期望有好多

去完湯就到野食啦
焗豬扒飯
夠多豬扒又夠入味,d汁又多,唔同出面0個d乾晒,d豬扒又鞋

乳鴒
佢斬左8件,呢個+埋lemon汁都ok,不過鞋左d!?

白汁海鮮焗飯
海鮮夠多,汁又多,味又入晒,正!!!

輪到招牌菜之一既---瑞士雞翼
由於跟set送左一碟,我地又叫一碟,total就有2碟啦
呢個真係必試,夠晒"瑞士"呀


到另一個必食既就係---梳乎厘
睇下超大個呀!!!
入面又夠滑,正

呢餐我地3個都食到好飽,仲有剩野食添竟然,好值得去試ga....


講完懷舊港式野,就到西式啦
而今次就係哈根大師每年冬天都會有既雪糕火鍋啦
邊個同我去食!?就係W小姐啦,好多謝佢肯陪我食
我地係去朗豪0個間野,由於驚多人關係,我就早D到睇有冇位
點知去到有台岩岩走,就去霸定位等佢來啦
唔講咁多住,去相先啦
睇落係咪好正呢,一邊雪糕一邊係生果
呢個set有mini set,同deluxe set
mini set就有16球雪糕,total 8隻味,每隻味2球,deluxe就32球,每隻味4球
我地就叫左mini set

食緊0個陣又玩又傾埋d無聊野,好開心,仲影左呢2幅相
(請無視我太樣衰...)

食完之後又玩埋d無聊野---扮藝術家畫碟
我既大作
W小姐既
睇下邊個好d!?

食完之後行多陣朗豪,再送埋佢返工就歸家lu...


呢2餐堅正,又有靚女陪食,食得好開心,希望之後大把機會同靚女再食正野啦!!!



BL       http://www./home/?268    

沒有留言:

張貼留言