2012年5月2日 星期三

☆★﹋2012~美食.美人.生日飯~o(≧ω≦)o


睇到篇標題,你冇睇錯,我都冇打錯,冇錯就係我餐生日飯啦
其實我係3月頭生日既,不過就拖拖下,拖到差唔多5月頭先出,實在太懶啦

首先就係同我個同月同日生既朋友仔去食飯啦
因為受韓流影響,就去左食韓燒啦!!!

而以下韓燒既相片就係用左apps既effect,可以睇睇,亦都同時test下note既影相效果

是晚去左係尖咀既"新高麗苑韓國餐廳"度食
睇佢個價錢都OK呀,每位$148

入到去睇下枱D擺設
再睇下D環境先
個EFFECT搞到好懷舊FEEL咁...

再睇下食左d咩先啦
食左唔少美味烤肉,仲有菜咁,正爆!!!

而生日,就梗係唔少得有蛋糕啦!!!
睇下係咩先
.
.
.
.
.
.
就係我愛既devil cake
呢餐食得好滿足呀


---------------------------------------------------------------------------------------

再到下餐生日飯啦,今次係同小媛同佢個妹食
原來佢阿妹同我都係3月生日,咁岩...

而今次去左荃灣既"金泰皇泰國餐廳"食泰國菜啦
今次唔記得左影門口,sorry
咁就補下d野食相啦
又係叫左唔少野
終於食到個久違既生菜包,正到爆

食完之後就去係附近既高登炸雞買野食
個包裝都好得意

好啦分享住咁多先,再有美食既,會速速送上......


Yblog   
TZ       
BL        
微博     

沒有留言:

張貼留言