2012年7月23日 星期一

☆★﹋為面子補充collagen,重現水彈緊緻肌膚~o(≧ω≦)o

 係度首先好多謝blogger - aminn 邀請我試做facial啦
而今次就去"瘦身男女醫學集團"度試做
一放工即刻仆去銅鑼度試做,有d趕,不過好彩冇遲到

去到門口影一影相先
之後去埋個廁所就開始做啦,今次安排左個"膠原補濕facial"俾我試做
試做前訓低影番張相先
第一次見埋自己包頭樣
洗完面,搽埋lotion之後,就幫我搽collagen cream啦
collagen既功效相信大家都知啦,幫皮膚補充番骨膠原,之後令皮膚充滿番彈性,水潤感
呢幅就搽完collagen個樣,睇落超水
而係搽0個時,美容師都有幫我按摩,做埋收緊皮膚功效
效果超明顯

之後佢就幫我敷mask
係mask上面+花水,隻花水又幾好聞

做完之後個樣
超水又超白又彈
(不過個樣勁kai...)

最後都再次多謝aminn 邀請我試做啦,thx

YahooBlog    
BlogSpot     
TZ         
BL          
WeiBo      

1 則留言:

  1. Instead of spending money on silly things like facials , do something more serious like fix that snuggle tooth

    回覆刪除