2012年4月8日 星期日

☆★﹋夏日前做好瘦身準備.Kilo Off幫到你~o(≧ω≦)o


首先好多謝BL同kilo off抽中我試用啦,多謝晒...
我其實都估唔到今次會抽中我,太耐冇中過試用啦...

睇topic既都知我應該中左d咩啦,冇錯啦,就係-----kilo off啦!!! 
一齊睇下包裝先啦
桃紅色又有個slim body,好搶眼

之後就有佢有d咩主要修身成份,仲有用法咁啦!!!
樽身
樽蓋
扭開個蓋,佢有密封紙封住,確保衛生+冇俾人開過來用,夠安全


到開始搽啦
雖然話$1 size,不過好似用多左...
(隻小腿有夠肥美...)

再俾大家睇下全腿...
真係又長又肥美...


好啦,為左瘦腿,就努力地連用左7日啦(因為冇留意時間,而遲左開始,sorry)
到睇效果圖啦
.
.
.
.
.
前後好似冇咩分別咁,唔知大家有冇發覺?
可能用得7日效果唔算太明顯,我諗用耐d,用差唔多1個月應該會有效果!!!
而呢個用0個時有d柑香味,幾好聞,仲有就係夠補濕夠潤,唔怕乾啦!!!

畢竟減肥除左靠外來呢d產品幫助,仲有要靠運動同飲食多管齊下先達到最佳效果!!!
各位貪靚既sis努力d啦,要夏天前減到,盡show身材!!!



Yblog    
TZ       
BL         
微博     
Twitter  

沒有留言:

張貼留言