2011年3月20日 星期日

☆★﹋與好友歡樂聚餐+少少慈善收穫~o(≧ω≦)o

今日就約左2位n個月冇見既好友bloggers --- lisa同bubee去食飯啦
我地係上年睇bubbies個內衣show 0個時識既,估唔到隔咁耐冇見,都咁多野講
咁5點幾係cwb等bubee之後,就去換sample之旅啦,不過有ba d態度都幾有問題,睇見都會-o-
都唔明今時今日都仲可以咁,都係換sample姐,唔使咁ma

之後等埋lisa就出發去風月堂食野啦
cwb間風月堂係駱克道,點知我地去左謝非道,真大懵,不過丁去到時,都唔太多人,好快有位
仲有8:00前埋單有8折,抵呀!!!
去到睇下佢d靚靚環境先

之後到野食啦

小弟既鰻魚炒飯

lisa既海鮮蕃茄湯麵

bubee既三文魚蟹籽意粉

來個大合照先

差唔多8:00食完之後就去行下東角laforet,之後再去wtc啦!!!
係入面都睇左唔少野,仲見到將會開B.DUCK鋪添

行到差唔多啦,就去左滿記食糖水

bubee既芒果西米露

lisa既芒果飄雪

小弟既紅豆涼粉+綠茶雪糕

之後又大合照

我講既慈善收穫係咩?
之唔係就係我既愛牌之一
.
.
.
.
.
.

Laneige water sleep pack ex啦
佢地而家做緊義賣,去到3月24日咋,要幫日本既sis要快手啦

今日同你地傾得好開心,雖然咁耐冇見,不過好似識左好耐既感覺
希望第時有時間既,多d見面,同如有機會出event,希望見到你地啦

My Yahoo Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/patricksiu1985

2 則留言:

  1. 係囉我地真係勁講野wor!!!
    我地定時定候見下啦 XDDD

    回覆刪除
  2. 要啦要啦,定期聚餐....XD

    回覆刪除