2012年3月13日 星期二

☆★﹋尊貴眼膜新體驗---MTM個人配方幫到你~o(≧ω≦)o


係睇廣告/面書,同唔少sis既blog,都睇到呢個品牌有個delete制,俾你delete左眼部d問題
而小弟眼部都有好多問題---眼圈,眼袋,眼紋...呢d都令到隻眼睇落好又冇咩神咁,於是膽粗粗咁去join左啦!!!
講緊係邊個品牌!?就係---mtm啦!!!
mtm,相信唔少sis都知係日本牌子,仲有就係提供「個人護膚處方」,針對客人唔同問題,想改善d咩,而為客人將唔同既精華加入basic skincare入面,提供最適合客人既處方,去改善客人既皮膚問題!!!


而小弟就係join左佢地今次面書搞既「個人專屬眼膜」體驗啦,而就去左尖咀分店做,方便做完可以行街街
小弟星期5(17日)放左工就過左去,諗住walkin有位,點知full晒,職員好好人咁幫我book左星期六(18日)
到左星期六去到啦,交左份email後就坐底,之後就講解下,了解下我眼部有咩問題,想改善d咩咁啦
當美容師---Mandy幫我抹完眼周圍之後,都發覺我隻眼d眼圈好勁,色素勁,循環得唔好

首先就幫我搽左intensive eye care complex,再痴eye mask,之後再上intensive eye care complex,令到塊eye mask貼d,發揮最佳效果
睇下我貼左eye mask個樣先
超樣衰的說

Mandy話個eye mask貼大約30mins,貼緊既後期,會感到隻眼有提升既功效
仲有佢話intensive eye care complex會軟化眼仔既角質,令到d產品吸收得好d

到左30mins後,塊eye mask要由外至內咁輕輕扯落來,以免拉鬆隻眼出紋
出來效果又ok wo,左邊眼d紋同眼圈都少過右邊,真係大發啦!!!

試完隻眼,之後幫你做skin test啦,由於中途冇影相,只能口述了
都係同出面d skintest一樣啦,不過呢個可以check埋底層
而我眼就真係重災區啦,表面冇咩三角紋,底層就...
而其他位,面頰呢d表面都有三角紋,但底層污糟左d
而腮位,下巴位最好,面層好多三角紋,底層又有夠乾淨,俾佢係咁讚,搞到唔好意思

test完後,佢都叫我早d休息,唔好太夜訓,會影響血液循環,對眼仔唔好
我都想ga,不過我要pt,冇可能早訓到

之後佢就送左以下呢set俾我,都有唔少野ga,仲教埋我點用
仲有之後就向我推介eye mask set,有mini set同普通set
mini就$490/4對,普通就$14xx/12對
成個treat.要3盒,不過由於我想試住先,就買左mini set啦
而Mandy都冇黑面,冇hardsell,笑容好好,仲好nice添!!!
買完之後仲好好人咁送我出門口添,大讚呀!!!

而下次就會交代連用4日有咩效果,敬請留意




BL       http://www./home/?268    




沒有留言:

張貼留言